שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2118
מאמרים: 6912
Like: 59
מאמרים -> תקשורת -> תקשורת כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
תקשורת כללי
 

הקמה וניהול קמפיינים באינטרנט


טוני פריד

אדוונטה - פרסום ושיווק באינטרנט

www.adventa.co.il

 
 

 

פרסום באינטרנט הינה דרך הטובה ביותר להגדלת נתח לקוחות ורווחים כתוצאה. פרסום ברשתות חברתיות, פרסום וקידום במנועי חיפוש, פרסום ויראלי באמצעות סרטוני וידאו, פילוח גולשים ופניה ישירה לקהל המטרה, ניהול קשרי לקוחות ועוד. אינטרנט מספק מספקי כלים ואפשרויות פרסום בשביל לפרסם ולקדם עסקים מכל הסוגים וגדלים.

שימוש בכל הכלים שמספקת סביבת האינטרנט דורש ידע וניסיון רב. חברת מקצועית לפרסום באינטרנט מסוגלת להזרים לבית עסק כמות גדולה של לקוחות בטווחי זמן יחסית קצרים ובהשקעה יחסית קטנה (יחסית לערוצי מדיה אחרים).  

הקמת קמפיין פרסומי לשיווק באינטרנט מתחיל מהגדרת יעדים ומטרות, מחר שוק והגדרת תקציב פרסומי. שלב זה הוא החשוב ביותר בכל קמפיין. טעות הכי קטנה תעלה לנו ביוקר.

 

איך מתחילים
הגדרת יעדים ומטרות. לא מדובר כאן על משפטים כמו לחבוש את העולם או להיות ראשון בתחום תוך חודשיים. יעדים ומטרות של קמפיין פרסומי צריכים להיות מדויקים יותר. לדוגמא: להגדיל כמות הזמנות בחודש מ-150 ל-250. לצורך כך אנו צריכים לעשות מחקר שוק שיספק לנו את כל המידע על מצבינו בשוק, יתרונות וחסרונות שלנו ושל המתחרים שלנו. כל הנתונים שהיו לנו וכל המידע שקבלנו ממחקר שוק, מספקים לנו מספיק נתונים בשביל להגדיר תקציב פרסומי וערוצי פרסום המתאימים ביותר.

 

פרסום במנועי חיפוש
למרות התקדמות של טכנולוגיות ואתרים כמו רשתות חברתיות, מנועי פרסום היו ונשארו מקורות תנועת גולשים הגדולים ביותר. בישראל מנועי חיפוש של גוגל הוא מנוע חיפוש ופרסום הפופולארי ביותר. לכן, אנו נתמקד עליו. פרסום בגוגל נעשה בשני דרכים: באמצעות מערכת פרסום אדוורדס ובעזרת קידום אתרי אינטרנט בתוצאות חיפוש. המו ההבדל בין שני השיטות. פרסום באדוורדס מספק זרימת גולשים בטווח הקצר (במידי) ורק בתקופת הפרסום. לאומת זאת, קידום אתר אינטרנט בתוצאות חיפוש מספק לנו תנועת גולשים גדולה יותר, אך רק לאחר מספר חודשים. לכן, מומלץ להשתמש בשני השיטות בו זמנית.

 

פרסום ברשתות חברתיות
מבחינת בתי עסק רשתות חברתיות כמו פייסבוק, מקושרים, מאי ספייס ואחרים, הינם מאגרי לקוחות פוטנציאליים ענקיים. רשתות חברתיות מאפשריות לפלח את המשתמשים ולפרסם לקהל המטרה במינימום השקעה. לדוגמא: עבור מסעדה בשרית מבת ים ניתן ליצור עמוד בפייסבוק ולהזמין לשם אנשים (לוחות פוטנציאליים) במטרה בעתיד לעדכן אותם על מבצעים ואירועים (בשביל להזמין אותם למסעדה ולשמור על נאמנותם כלפי מסעדה), ליצור קבוצת אוהבי בשר (במטרה לצבור לקוחות נוספים) ולפרסם מודעות פרסום לאנשים בגיל מ-26 עד 55 שגרים באזור בת ים (פרסום לקהל המטרה).

רכישת שטחי פרסום
לפרסום מוצרים המיועדים לכלל האוכלוסייה או לקהל רחב המתעניין בתחום מסוים (כלכלה, רכב, נדלן, בידור) נדרש מקום בולט להצגת המוצר. דרך הטובה ביותר הינה פרסום באנרים באתרים המובילים או/ו אתרים מקצועיים. בחירת שטחים המתאימים ביותר, זמני פרסום ותדירות החשיפה הינם הבעיות הגדולות של רכישת שטחי פרסום. בחירה הלא נכונה יכולה להוביל לבזבוז של עשרות עלפי שקלים לפחות.

 

פרסום למגזר הרוסי
בישראל גרים יותר מ-1.000.000 דוברי רוסית. אנשים שרוכשים מוצרים ומשתמשים בשירותים של חברות ישראליות, אבל גולשים לרוב באתרים הרוסים. צריך לקחת זאת בחשבון כאשר מפרסמים לקהל הרחב.

לסיכום
הקמה וניהול קמפיינים באינטרנט דורש ידע וניסיון במספר רב של תחומים, צוות מקצועי ואמין. אדוונטה, משרד פרסום ושיווק באינטרנט, מספק שירותי פרסום באינטרנט, ניהול קמפיינים ופרסום למגזר הרוסי.


 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 2 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה