שלום אורח, התחבר | הרשם | התחבר דרך פייסבוק 12
12

החברים בפייסבוק

תגיות נפוצות

אנחנו במספרים

קטגוריות: 28
נושאים: 181
משתמשים: 2367
מאמרים: 7362
Like: 59
מאמרים -> תקשורת -> תקשורת כללי
הוסף עכשיו מאמר למדור :
תקשורת כללי
 

מועדוני לקוחות


נט מדיה

נט מדיה בניית אתרים מקצועיים, קידום אתרים, שיווק באינטרנט

 
 

כיצד תגדילו את רשימת התפוצה של מועדוני הלקוחות שלכם? דה פקטו הינה החברה המובילה לבנייה של מועדוני לקוחות לעסקים גדולים וקטנים. במאמר תוכלו למצוא איך אפשר לעשות זאת בצורה אפקטיבית ויותר מכך לאורך זמן.

 

מועדוני לקוחות המנוהלים היטב משאירים את הלקוחות נאמנים לעסק וחברים במועדון הלקוחות לאורך שנים, ובמקביל לכך, מביאים להצטרפותם של לקוחות חדשים כל הזמן. איך אפשר לעשות את זה בצורה אפקטיבית לאורך זמן?

 

 1. תנו ללקוחות שלכם ערך

 

 לקוחות נשארים נאמנים לבית עסק כאשר כדאי ומשלם להם. זה עד כדי כך פשוט. אבל איך מייצרים ערך ללקוחות לאורך זמן? 

פנו אליהם עם המסרים והתכנים המתאימים להם. 

עקבו אחר ההתנהגות הצרכנית שלהם בעסק שלכם ופנו אליהם עם הטבות שיעניינו אותם. השתדלו להימנע מלהציע להם הצעות שלא רלוונטיות להם.

 

2. אל תציקו ללקוחות שלכם

 

פנו אל הלקוחות שלכם בדרכים הכי פחות פולשניות. השתדלו להימנע משיחות טלפון (כמובן שניתן לפנות טלפונית רק אם הלקוח אישר זאת במפורש). אנשים מוצאים ששיחות טלפון "תמיד" מגיעות בזמן לא נוח. פנו אליהם דרך מסרים ומיילים - כך הם יוכלו לבחור את הזמנים שמתאימים להם לקריאת ההודעות שלכם.

 

3. הציעו להם הצעה ש(באמת) אי אפשר לסרב לה

 

הימנעו מלשלוח הודעות עם כותרות בומסטיות ומפתות שאין מאחוריהן שום ערך ממשי. אם ניתן למצוא הצעה דומה לשלכם בעסק המתחרה בכם, אל תשלחו הודעה בנוסח: "כזה מבצע עוד לא ראיתם". היו אמינים. הלקוחות לא מטומטמים. הודעות מעין אלו יכולות להרגיז ולגרום ללקוחות לעזוב את מועדון הלקוחות שלכם. 

 

כדאי להשקיע בהצעות אטרקטיביות באמת, שכמובן הלקוחות שלכם באמת לא יוכלו למצוא אצל המתחרים שלכם. הכפיפו את המבצעים האטרקטיביים ללקוחות המועדון ולמצטרפים חדשים, כך שלא ניתן יהיה ליהנות מהמבצע ללא הצטרפות אל מועדון הלקוחות שלכם. 

איך תבדקו אם המבצעים וההצעות שלכם מעניינים? תשאלו את עצמכם אם אתם הייתם נענים למבצע דומה.

 

4. הגדלת החשיפה

 

הזמינו את הלקוחות שלכם לחזק את הקשר שלהם למותג שלכם ולעזור לכם להגדיל את מועדון הלקוחות, למשל תוכלו להציע להם לקבל הטבה שווה במיוחד אם ישתפו ברשתות החברתיות שלהם תמונה שלהם עם הקנייה האחרונה שביצעו בחנות שלכם. תוכלו להכריז על תחרות לייקים בין חברי המועדון כאשר הזוכים יקבלו הנחות ברכישות הבאות או מתנה.

 

 

 
 

דירוג : starstarstarstarstar | 0 צפיות ייחודיות | דווח למערכת על מאמר לא תקין

תגובות בפייסבוק


תגובות באתר :

לא נמצא


אנא מלא את כל השדות

כותרת:


תגובה:


אימות:
Captcha כתוב את הטקסט

שת"פ

© כל הזכויות שמורות like2.co.il · שיתופי פעולה