איך לשפר את חווית המשתמש באתרי אינטרנט

בשנים האחרונות בעולם ההייטק יש חשיבות הולכת וגוברת לחוויית משתמש ברמה גבוהה.

היום בעלי אתרים מבינים כי על מנת למכור מוצרים ולעלות את ערך המותג תלוי לא מעט ביצירת חווית משתמש ללקוחות שתגרום להם לנווט באתר, לשהות בו זמן רב ולעשות את הפעולה שאנו בתור עסק מוכר מעוניינים שהלקוחות יבצעו.

פעולה זו יכולה להיות רכישת מוצר, השארת פרטים ליצירת קשר, רישום לניוזלטר ועוד.
בעזרת חווית משתמש נוכל להגביר את כמות ההמרות באתר וכמו כן אחוז הלקוחות שיחזרו להשתמש בשרותי האתר גם בעתיד.

חשוב מאוד ללמוד את הנושא לעומק גם מעבר למדריך זה על מנת לייצר בנכס הדיגיטלי שלנו חווית משתמש שתוביל לשביעות רצון גדולה יותר מצד הלקוחות שלנו.
לחילופין ניתן גם לפתח קריירה בתחום עיצוב הגרפי עם דגש על UX.
כמובן כי יש בשוק גם חברות אשר עוסקות בתחום השיווק הדיגיטלי ויכולות לייעץ ולהכין תוכנית פעולה ליצירת UX ברמה גובהה לשביעות מבקרי האתר

דרכים מרכזיות לשיפור חווית המשתמש

תוכן איכותי

האתר צריך לכלול תוכן איכותי אשר הוא מעניין, מקורי ונותן ערך מוסף לקוראים.

תוכן איכותי גורם לגולשי האתר לקרוא, לסמוך ולנווט אחד חומר נוסף באתר שלנו וכך החוויה ושביעות הרצון מהשירות תהיה הרבה יותר גדולה.

מהירות האתר

מהירות גובהה של האתר גורמת לחוויה הרבה יותר טובה עבור המשתמשים.

היום תוכן מהיר וזמין הוא חלק חשוב במשחק, וע"י יצירת אתר שעובד בצורה מהירה ונציג את התוכן הרלוונטי לקוראים כמעט ללא המתנה הוא חשוב ביותר עבור שיפור חווית המשתמש.

עיצוב גרפי

עיצוב עם דגש על חווית משתמש הוא חשוב ביותר כאשר רוצים לשפר את התחום הזה בנכס הדיגיטלי שלנו,
עיצוב גרפי או עיצוב UX עדיף שיעשה בצורה מקצועית ככל שניתן עם התחשבות כמובן במוצר ובקהל היעד ובאופי העיצוב שמתאים לו.

מסרים ברורים

מבחינת אסטרטגיית תוכן זה טוב שיהיה תוכן רב באתר שנותן ערך לקוראים אך אסור לשכוח את המסרים הברורים למבקרי האתר.
בסופו של יום תשומת הלב שנותנים הגולשים באינטרנט לאתר שהם מבקרים היא לא גדולה וקיים חלון קטן על מנת לגרום למבקש להמשיך ולהתעניין ולא לנטוש את האתר.

אחת השיטות היא פשוט להציג למבקש באופן ברור מה הערך של עמוד, מה תובנות, מה אנו מציעים ועוד – כמובן לצד תוכן נוסף.

כך אנו מסמנים לבקר שהוא הגיע למקום הרלוונטי ומה הוא יכול לקבל מביקור זה.

במדריך זה ציינו חלק קטן הכולל מספר דגשים לשיפור חווית משתמש אך כמובן כי יש עוד נוספים כאשר מדובר למעשה ברשימה לא מוגבלת שכן יש מגוון רחב של אסטרטגיות, גישות עיצוב ושיטות לשיפור חווית משתמש, במדריכים הבאים נמשיך להרחיב אודות כך.

מאמרים נוספים

שיטות לקידום אתרים - פרסום ושיווק

שיטות לקידום אתרים

מנוע החיפוש, העונה לשם "גוגל", השתלט על העולם. כל בעל עסק המכבד את עצמו מקים…

קרא עוד »

העתקת תכנים בקידום אתרים - פרסום ושיווק

העתקת תכנים בקידום אתרים

עסקים רבים קונים אתר חדש מחברה לבניית אתרים ומחפשים דרך מהירה למלא את האתר בתוכן.…

קרא עוד »

ניהול מדיה חברתית לעסקים- למצוא את המקדם המוצלח ביותר - פרסום ושיווק

ניהול מדיה חברתית לעסקים- למצוא את המקדם המוצלח ביותר

מהווה לי בעיה מבחינה כלכלית, היא אמרה לי מיתוג וחיזוק העסק יכולים לשפר את החשיפה…

קרא עוד »

צילום כנסים - פרסום ושיווק

צילום כנסים

מטרות שונות - דגשי צילום שונים בהתאם לאופי האירוע ומטרתו, כך צילומי וידאו צריכים להתאים…

קרא עוד »

 ↑