טיפים לפרסום מאמרים

היום כל בעל עסק כבר יודע שהפרסום באינטרנט עובד. לא רק עובד, אפילו הכרחי. אם פעם איתור והגדלת קהל הלקוחות של כל בעל עסק הייתה תלויה במודעות צבעוניות בעיתון הכי פופולרי, או בפרסום העסק ונותני השירות על גבי אינדקס עסקים של "דפי זהב", הלוא בעידן הטכנולוגיה המתקדמת בימינו אנו, הכל עבר למולטימדיה חדשנית והתהילה להגיע לעמוד הראשון של מנוע החיפוש "גוגל" חולפת במהרה.

חכמים ועוסקים בקידום אתרים, יחסי ציבור ומיתוג העסק השכילו והסבירו, כי העשרת אתרים והפצה של מאמרים הנוגעים בעסק או בשירות הניתן על ידי המותג המקודם, מהווים כלי שיווקי מצוין, וככל הנראה יהוו תחליף לכל קידום אתרים ועסקים עתידני ככל שיהיה. על כתיבת מאמרים ואופן איסוף המידע הרלוונטי לצורך כתיבת מאמר על הצד המקצועי ביותר שניתן לכתוב כבר נאמר ונכתב רבות (עיין ערך "טיפים לכתיבת מאמרים") ואולם, במאמר זה נתמקד בטיפים לפרסום מאמרים שכתבתם, כך שיועילו לקידום העסק ויעלו את הסיכוי לחשיפה גבוהה במנועי החיפוש ומכאן להגדלת קהל הלקוחות של העסק, שהרי זו מטרת כתיבת המאמרים מלכתחילה.

הכלל החשוב ביותר לפרסום מאמרים הוא לשמור על תוכן מקורי, ענייני, ומקצועי. תוכן שהועתק, או שהופץ ביותר ממקום אחד, מהווה עבירה על כללי האתיקה של הכתיבה והפרסום, ומעבר לכך, לא רק שלא יתרום לקידום העסק, כי אם יזיק באופן משמעותי הן לקידום במנוע החיפוש, והן למפרסם המאמר, נזק תדמיתי לשמו.

בנוסף, כדאי לפרסם מאמרים שכתבתם באתרי מאגרי מידע על פי הנושא הרצוי, כלומר חשוב לשמור על רצף והיגיון בין נושא המאמר לבין הקטגוריה בה בחרתם להפיץ את המאמר, לדוגמה: טיפול ב מחלות מין תחת קטגוריה: "רפואה ובריאות מינית".

טיפ נוסף הוא לפרסם מאמרים בחינם באתר שמזמין את הכותבים לפרסם מאמרים ולהיות חלק בהעלאת תוכן מקצועי והעשרת האתר, ולא מנצל באופן חד צדדי את הכותב. חשוב לבחור בקפידה את האתר שייתן במה למאמרים שכתבתם, ופרסום מאמרים רבים ואיכותיים באותו אתר יקל את הליך העלאת המאמרים בעתיד, כמו גם מקסום המאמר והכותב עצמו.

 ↑