דברים שכיף לעשות בחורף

יש אנשים שאוהבים את הקיץ ויש אנשים שאוהבים את החורף. ויש גם אלו המוצאים את הטוב בשניהם, וכמובן יש את אלו שתמיד יקטרו. אבל תמיד טוב למצוא את היתרונות בחיים ויש דברים שכיף לעשות אותם רק בחורף.

  1. שוקו חם  – החורף הקר הוא הזדמנות להתענג עם כוס שוקו חם, גם עבור המבוגרים. זה לא חייב להיות שוקו, זה גם יכול להיות תה חם. אבל יש קסם מיוחד בשוקו, ואפשר לזרוק פנימה גם קוביית שוקולד וקצת קינמון. אלו הם הרגעים החמימים והנעימים של החורף שכולנו אוהבים.
  2. מקלחות לוהטות – מלקחת חמה ולוהטת היא תענוג, אך ממש לא תרצו לעשות זאת בימי הקיץ הישראלי. אומרים שדווקא מקלחות קרות זה בריא יותר, אבל אין שום דבר רע במקלחת ארוכה וחמה. החורף זו הזדמנות טובה ליהנות ממקלחת שכזו, ולאחר מכן תוכלו לישון בצורה רגועה.
  3. סקס טוב והתכרבלות במיטה – הקור של החורף גורם לנו להימשך אחד אל השני. אין כמו להתחמם מגופה של אישה בימי החורף. וסקס כמובן הוא פעילות גופנית היוצרת חום רב. נצלו את ההזדמנות לסקס והתכרבלות. בקיץ בגלל החום לא עשיתם את זה, עכשיו אפשר לנצל את החורף להרבה מזה. ואם אין לכם בת זוג, אל תתבאסו, תמיד אפשר לבלות בדירות דיסקרטיות בבת ים.
  4. ערב עם נטפליקס – כאשר בחוף קר וגשום לאף אחד אין חשק לצאת מהבית. אבל אין שום דבר רע בלהעביר מידי פעם ערב ביתי נעים. זה נחמד עם בת הזוג וזה נחמד גם לבד. תוכלו לשבת מול הנטפליקס, וגם להתענג מאותה כוס שוקו חם. ואולי גם משהו לאכול. ופשוט תעשו לעצמכם איזה מרתון סדרות או סרט טוב.
  5. לראות את מזג האוויר – החורף הסוער מעניק לנו הזדמנות לחזות במזג האוויר. לפעמים זה יפה לראות את העצים המתנועעים ברוח ולשמוע את שירת הגשם. תוכלו לעשות זאת מהמרפסת, ואם יש לכם נוף לים זה בכלל כיף .ותוכלו גם לחלום על הקיץ וכל מה שתעשו כאשר יגמר החורף.

אז שיהיה לכם חורף חם ומלא בסקס טוב.

מאמרים נוספים

עשה זאת בעצמך – פרויקטים של עשה זאת בעצמך לבית - מיניות

עשה זאת בעצמך – פרויקטים של עשה זאת בעצמך לבית

פרויקטים של עשה זאת בעצמך יכולים להיות דרך מצוינת לשפר את הבית שלך ולשדרג את…

קרא עוד »

תל אביב – עיר זולה ותוססת - מיניות

תל אביב – עיר זולה ותוססת

תל אביב הפכה לאחת הערים הפופולריות בישראל בשנים האחרונות, וקל להבין מדוע. עיר ים תיכונית…

קרא עוד »

"נערות ליווי – לחקור את העולם המפתה של זנות יוקרתית" - מיניות

"נערות ליווי – לחקור את העולם המפתה של זנות יוקרתית"

עבור רבים, המחשבה על נערות ליווי מעוררת תחושה של מסתורין ותככים. הפיתוי של אישה יפה…

קרא עוד »

רעיונות ליום הולדת 18 - מיניות

רעיונות ליום הולדת 18

גיל 18 הוא אבן דרך מרגשת עבור צעירים רבים. זה מסמן את תחילת הבגרות ופותח…

קרא עוד »

 ↑