נוטריון- מתחת לגלימה

לחזות הוויזואלית בימינו יש תפקיד חשוב. שכן, אנו חיים בחברה שסוגדת לעגל הזהב המודרני- הוא החומריות והגשמיות. מכאן ניתן להבין את הצורך של בעלי מקצוע להתהדר במדים. הרופאים הם אלו שאמורים להציל אותנו ממות ולספק מזור למכאובינו. יען מלאכים. מכאן ההיגיון שמאחורי הגלימות הלבנות. השופטים לעומתם, הם אלו שאמונים על החוק והסדר שמטיחים לנו ממשל תקין. הצבע השחור אמור לשדר סמכותיות, עוצמה ודומיננטיות, ממש כמו החוק. התכונות הנ"ל תופסות גם לגבי עורכי הדין שאמורים לייצג אותנו נאמנה אל מול פני החוק. עד כדי כך תחום המשפט מזוהה עם הצבע השחור, שגם עם נקיש נוטריון תל אביב למשל בגוגל תחת סקטור התמונות, נקבל הרבה אנשי משפט לבושים בשחור. העוצמה שהמערכת מעניקה לאנשי המשפט משני צדי דוכן השיפוט, באה לידי ביטוי בסמכות שמחולקת להם להחתים ולהעניק יפוי כוח נוטריוני. אגב, היחידים שאינם בוגרי לימודי משפט שיכולים להעניק את יפוי הכוח המדובר זה רבני ישוב וערים.

האמת ורק האמת

חשוב מאוד לחפש במידת הצורך כמובן את העורך דין שלחות על פניו לא יהיה הכי זול אלא הכי נכון לנו. חיפוש בגוגל אחר נוטריון תל אביב

יניב תוצאות מפה ועד להודעה החדשה. אבל החכמה זה לאתר את אותו אחד שאם נעניק לו יפוי כח נוטריוני לא יזייף את החתימה ויעשה כל מיני שטויות שיסבו לנו ובעיקר למקצוע שם של נוכלים זבי חותם. בניגוד לעגל הזהב, האמת נמצאת בפרטים הקטנים ובהרבה מאוד מקרים מאחורי הקלעים. רק כדי להבין את הקשר שבין עגל הזהב למשפטים, הרי שרגע לאחר השמדת עגל הזהב, החל משה רבינו עליו השלום לשמש בורר עבור כל הבעות של בני ישראל. עומס היתר נפתר תודות לחמו, יתרו, שייעץ לו כיצד להקים מערכת משפטית יעילה. כל השאר זה כבר היסטוריה כפי שנהוג לומר.

מאמרים נוספים

על נוטריון ועריכת דין - חוק ומשפט

על נוטריון ועריכת דין

עורכי דין הם עם מוזר. ראשית, יש להם נטיה לא מוסברת לסבך עניינים שבלאו הכי…

קרא עוד »

 ↑