סרטים לסוף השבוע

מה התכניות שלכם לסוף השבוע? ערב סוער בדירות דיסקרטיות בתל אביב, או שאולי תרצו לצאת לסרט עם חברים? למעשה אפשר לעשות את שניהם. אז מה יש בקולנוע עכשיו?

למה זה מגיע לי 3 – קומדיה צרפתית משעשעת. בני הזוג קולד ורנה הם קתולים שמרנים, ובהתאם לכך הם מצפים מביתם הרביעי להביא חתן מתאים העונה על הציפיות שלהם. זאת לאחר ששלושת הבנות נישאו לגברים מרקע אתני ודתי אחר משלהם. ואם זה היה חסר להם, אז לכבוד יום הנישואין הארבעים, בנותיהן מתכננות מסיבת הפתעה הכוללת כינוס משפחתי של הורי החתנים. וכך בחוסר חשק קלוד ורנה נאלצים לארח את ההורים של דוד, ראשיד, צ‘או ושרל.

מהצד – סרט דרמה אירי. וורן, שחקן רוגבי מוביל מגיע מליגה א‘ לליגה ב‘, לאחר שנפצע. באופן טבעי הגעת השחקן החדש מעוררת מתחים ויריבויות בקבוצה. אך העלילה מקבלת תפנית מפתיעה, כאשר היריבות עם מרק הופכת לרומן מפתיע המתפתח בין השניים.

עולם מוזר – סרט אנימציה לילדים, אבל גם מבוגרים יכולים ליהנות ממנו. סרט זה קיבל את השראתו מסיפורי הרפתקאות שהיו שכיחים במגזינים במחצית הראשונה של המאה העשרים. העלילה עוקבת אחר אית‘ן קלייד, נער בן 14 טיפוסי, אך בן למשפחת הרפתקנים אגדית הנכנסת אל ארץ לא מוכרת עם יצורים פנטסטיים.

אחרי האהבה – חייה השלווים של מרי, בעיר הנמל דובר שבאנגליה, משתנים לאחר מותו הפתאומי של בעלה עבורו התאסלמו. מרי מגלה כי בעליה ניהל חיים סודיים, לא הרחק בצידה הצרפתי של תעלת למאנש. מרי מגלה שבעלה שעבד בתור רב חובל ניהל רומן בצרפת ואף היה לו ילד. מרי מחליטה להגיע לבית המאהבת, אשר בתחילה חושבת כי מדובר בעובדת שנשלחה מטעם חברת הניקיון. וכך הסיפור מתחיל להתגלגל

בתולים – סרט ישראלי שזוכה לביקורות חיוביות, ושונה מכל מה שנעשה כאן. זהו סיפור התבגרות של נער המתמודד בו זמנית עם מיניותו המתפרצת ומות אמו, וכל זאת באחת המקומות הבודדים ביותר עבור נער בגילו – מדבר הערבה. זהו סיפור של גילוי הנפש וסודות הגוף, במסע התבגרות מרגש. מומלץ.

מאמרים נוספים

מדריך לבחירת נערת ליווי נכונה - מיניות

מדריך לבחירת נערת ליווי נכונה

זה לא משנה אם אתה רק מבקר בעיר או נהנה לילה בחוץ עם כמה חברים…

קרא עוד »

עיסוי אירוטי: חוויה יוקרתית המגבירה את האינטימיות וההנאה המינית - מיניות

עיסוי אירוטי: חוויה יוקרתית המגבירה את האינטימיות וההנאה המינית

עיסוי אירוטי הוא חוויה המשלבת אלמנטים פיזיים, רגשיים וחושניים לקידום עוררות מינית והנאה. זוהי צורה…

קרא עוד »

תל אביב – עיר זולה ותוססת - מיניות

תל אביב – עיר זולה ותוססת

תל אביב הפכה לאחת הערים הפופולריות בישראל בשנים האחרונות, וקל להבין מדוע. עיר ים תיכונית…

קרא עוד »

נערות ליווי: הצצה לעולם נערות ליווי יוקרתיות - מיניות

נערות ליווי: הצצה לעולם נערות ליווי יוקרתיות

נערות ליווי, הידועות גם בשם נערות ליווי, הן בנות לוויה יוקרתיות המספקות חברות פיזית ללקוחות…

קרא עוד »

 ↑