קניית רכב 0 ק"מ

הרבה אנשים חולמים על קניית רכב חדש מהניילונים, אך המחירים הכל-כך גבוהים גורמים להם להירתע, לוותר על הרעיון או לפנות לכיוון של קניית רכב משומש.

האפשרות של קניית רכב יד 2 היא אכן אפשרות טובה וזולה יותר, אך כדאי לדעת שישנה גם אפשרות נוספת והיא קניית רכב 0 ק"מ. מהי עסקת רכב 0 ק"מ ומהם היתרונות של קניית רכב באופן זה? על כך בהמשך.

מהו רכב 0 ק"מ?

כשמדברים על רכב 0 ק"מ מתכוונים לרכב שאכן לא נסע כלל ולצורך כל דבר ועניין הוא רכב חדש לגמרי. בעסקת רכב 0 ק"מ הרכב נמכר על ידי חברת ליסינג ולא על ידי היבואן של הרכב, אשר יכולה להציע ללקוחותיה מחיר נמוך באופן משמעותי ממחיר המחירון של רכב חדש הנקנה ישירות דרך היבואן.

חברות הליסינג כיום קונות את רכבים ישירות מהיבואן והרכב נרשם על שמן, והן מהוות את היד הראשונה של הרכב על הנייר, אך למעשה אף אחד לא נוהג ברכב. כשאתם כצרכנים קונים רכב 0 ק"מ חברת הליסינג אתם נרשמים כיד השניה של הרכב, מה שמאפשר לכם להינות מרכב חדש לגמרי, עם הניילונים, בעלות נמוכה מהרגיל.

מהם היתרונות של קניית רכב 0 ק"מ?

היתרון החשוב ביותר הוא העלות. קניית רכב חדש היא הוצאה כספית מאוד גדולה. באמצעות קניית רכב 0 ק"מ אפשר לקנות רכב חדש לגמרי, זהה לגמרי במפרט שלו לרכב מהיבואן, במחיר שהוא נמוך משמעותית מרכב חדש, וזה מפצה על ירידת הערך של הרכב בשל היד הנוספת ברשיון.

קניית רכב 0 ק"מ מתבצעת דרך חברת ליסינג מוכרת ואמינה, מה שאומר שיש לנו אל מי לפנות במקרה של בעיה, יש כתובת, בניגוד לקניית רכב משומש מאדם פרטי.

בנוסף כדאי לזכור, רכב 0 ק"מ הוא רכב חדש, והסבירות שתתקלו בו בתקלות היא נמוכה הרבה יותר מזו של רכב שעשה כמה אלפי קילומטרים.

קניית רכב 0 ק"מ היא עסקה מצוינת אם אתם מתכוונים להחזיק ברכב כמה שנים טובות, כיוון שכשמוכרים רכב בן 4 או 5 שנים יש פחות משמעות ליד הנוספת שברישיון הרכב.

קניית רכב 0 ק"מ חוסכת לכם הרבה מאוד זמן ואנרגיה הכרוכים בחיפוש אחר רכב יד 2: לא צריך לעקוב אחרי מודעות בעיתונים או באינטרנט, לנסוע מקום למקום, לקחת את הרכב לבדיקות או להתמקח על המחיר. פשוט לבוא ולקנות. בנוסף, ברוב המקרים חברות הליסינג מציעות פריסת תשלומים נוחה, אפשרויות לשדרוג אביזרי הרכב (בתשלום) וחבילות תחזוקה שונות.

מאמרים נוספים

שירותי גרירה: החלק החיוני של בטיחות ואמינות הרכב - רכב ותחבורה

שירותי גרירה: החלק החיוני של בטיחות ואמינות הרכב

בטיחות ואמינות הם חלקים מרכזיים בכל תיקון רכב מוצלח. כשאתה על הכביש, אתה רוצה לדעת…

קרא עוד »

 ↑