איך לכתוב מאמרים מקצועיים

אם אתה בעל אתר או עוסק ב קידום אתרים באופן מקצועי, הרי שחשיבות העלאת תוכן וכתיבת מאמרים באופן כזה שיאדיר את האתר אותו אנו רוצים לקדם, חשובה והכרחית. הרבה אנשים בעלי כשרון כתיבה, יצירתיים או בעלי ידע נרחב בנושאים רבים יכולים לסייע לך בהעלאת מאמרים מקצועיים לאתר שלך, או לאתרים המיועדים לשם כך, אך חשוב לדעת את כללי הכתיבה, האתיקה והיסודות שיובילו לכתיבת מאמרים על הצד הטוב ביותר, כך שיהפכו מסתם עוד תוכן חסר טעם, לכלי שיווקי שירים את העסק לראש הטבלה במנוע החיפוש של גוגל וייצור "באז" ויעודד כניסות מקהל לקוחות רחב ומגוון לאתר הבית שלך. במאמר שלפניכם נבקש להביא מספר טיפים וכללי יסוד לכתיבת מאמרים על הצד הטוב ביותר.

כלל ראשון- בחירת נושא הכתיבה.

הכלל הראשון בכתיבת מאמרים מקצועיים הוא בחירת נושא רלוונטי ומותאם הן לתוכן האתר אותו אתה מבקש לקדם ולהוביל, והן למיקום בו המאמר יעלה עם סיום כתיבתו. כמו כן בטרם ניגשים לכתיבת המאמרים רצוי לאסוף ידע אודות התחום, כך שאכן התוכן הכתוב יהיה מקצועי ומהימן. בנוסף על כך, חשוב שהתוכן יהיה מקורי, ולא מועתק בשום אופן, חלקי או שלא כציטוט קצר, שכן, פרסום מאמר לא מקורי יפגע במפרסם וכותב המאמרים הן יחד, ולא פחות בקידום האתר הרצוי.

כלל שני- בחירת כותרת רלוונטית.

חשוב לשקוד על בחירת הכותרת אשר תהיה רלוונטית לנושא המאמר. אתרים רבים עלולים לפסול מאמר אשר כותרתו אינה מעידה על תוכנו, ובכלל זה, מנועי החיפוש לא ידעו לאתר ולעקוב אחר מאמרים שלא יישאו את הנושא בהתאם. עם זאת, כותרת קצרה ועניינית עשויה למשוך תשומת לב רבה ולתרום לכניסות לאתר בו פורסמו המאמרים, וכמובן לאתר אותו אנו רוצים לקדם.

כלל שלישי- בניית תוכן נכונה ועריכה לשונית.

הקפידו על עריכה לשונית ברמה אקדמית לכל הפחות. קראו וחיזרו על התוכן ובדקו שאין שגיאות כתיב, או סיקול במילים, אשר יורידו מערכו של המאמר. שימוש בפסקאות, כמו גם על פיסוק נכון, יוכל לעזור.

כלל רביעי- הוספת מילות מפתח וקישורים יוצאים.

כל אתר המאפשר העלאת מאמרים בחינם שומר לעצמו את הזכות לאשר כמות מוגבלת של הוצאת קישורים מן המאמר. בדרך כלל ניתן לעדכן עד 3 מילות מפתח ומתוכן קישור יוצא בכל מאמר. בנוסף, מאמר מקצועי מכיל לכל הפחות 250 מילה, תקציר ותגיות. ישנם אתרים אשר מקפידים על ספירת המילים ולא יאשרו מאמר המכיל פחות מילים מן האמור.

ככלל, רצוי להתרשם מאופי האתר בו אתם מבקשים לתת בימה למאמר שכתבתם, לקרוא טיפים לכתיבת מאמרים וכללי התנהלות של מנהלי המאמר, אשר יקצרו את ההליך ויבטיחו לכם חשיפה מרבית ויעילה.

מאמרים נוספים

 ↑