השכרת ציוד לאירועים

איזה ציוד ניתן להשכיר לאירועים?

כאשר מפיקים אירוע, קטן כגדול, פעמים רבות עדיף להשכיר ציוד מאשר לרכוש אותו לצורך האירוע בלבד. השכרת ציוד לאירועים כיום כוללת כל חלק וחלק שנדרש להפקת אירוע כולל כלי אוכל והגשה, ריהוט, משטחים, מיזוג אוויר, השכרת ציוד הגברה וכדומה. אילו אפשרויות עומדות בפני מי שרוצה לשכור ציוד לאירועים?

כלים וריהוט לאירועים

ניתן להשכיר כיום כמעט כל ציוד לאירועים כולל ריהוט וכן כלי הגשה וכדומה. אפשר להשכיר מערכות כלי אוכל מלאות לכל אירוע קטן כגדול הכוללות גם כלי הגשה בסגנונות שונים. ניתן להשכיר גם מפות ומפיות רב פעמיות כמו כן, ניתן להשכיר גם כסאות, שולחנות, במות ופודיום וכדומה. חברות המתמחות בהשכרת ציוד לאירועים מאפשרות השכרה של ריהוט בסגנונות שונים החל מריהוט פלסטיק פשוט ועד לרהיטי עץ מהודרים.

אוהלים ומיזוג אוויר לאירועים

עבור אירועים המתקיימים תחת כיפת השמיים ניתן להשכיר אוהלים בגדלים שונים המתאימים גם לאירועים של מאות אנשים. אוהלים אלו מוקמים על ידי חברת ההשכרה במהירות ובקלות. כמו כן, ישנן חברות המתמחות בתחום של השכרת ציוד לאירועים אשר משכירות גם מזגנים ניידים לאוהלים וכן אמצעי חימום שונים, תלוי בעונת השנה. השכרת אוהלים לאירועים היא פתרון מצוין למי שרוצה להפיק אירוע בכל גודל שלא בתוך אולם או מבנה אחר.

ציוד אור – קולי לאירועים

ניתן להשכיר ציוד אור-קולי מגוון מאוד לאירועים למשל מקרנים ומסכים, השכרת ציוד הגברה מלאה או חלקית, בהתאם למה שמביא איתו מי שבחרתם להיות תקליטן לאירוע שלכם. כמובן שישנן מערכות שמע משוכללות, השכרת ציוד קריוקי ועוד. כמו כן, ניתן להשכיר ציוד כדוגמת מערכות של אורות צבעוניים, כדורי דיסקו וכדומה להפקת אווירת מסיבה תוססת. חברות ההשכרה מציעות לרוב את הציוד בליווי איש מקצוע אשר מתפעל אותו אך ניתן גם להשכיר ציוד מסוג זה לתפעול עצמי. ניתן להשכיר ציוד אור-קולי להרכבה עצמית או בתוספת תשלום, הרכבה על ידי חברת ההשכרה.

השכרת משטחים לאירועים

ניתן להשכיר משטחים שונים ל"ריפוד" רצפת האירוע. השכרת משטחי גומי או PVC פופולארית במיוחד כשמדובר באירועים לילדים. ניתן כיום אפילו להשכיר דשא סינטטי למתן תחושה "ירוקה" וטבעית לכל שטח.

מאמרים נוספים

 ↑