אתרי היכרויות – השדכנית החדשה

לפני השתלטות הטכנולוגיה על חיינו הכל היה יותר מורכב. לא היו מחשבים, לא הייתה טלוויזיה, ואפילו לא היו פלאפונים. אנשים העבירו את מרבית חייהם בקרב סביבתם הקרובה.

אם כך, איך אנשים הכירו? בעבר היה מה שנקרא "שדכנית", שמקצועה עסק ב הכרויות בין זוגות פוטנציאלים.

אל תשכחו, היקף עבודתה של השדכנית היה מוגבל אף הוא. יחד עם זאת, מעגל האנשים שהכירה ועומק הכרותה עימם היה רחב יותר לעומת רוב האנשים הרגילים.

מכאן, אנחנו יכולים לראות כי כבר מאות שנים אנשים פונים לעזרתם של אנשים / גורמים אחרים שיעזרו להם במלכת מציאת בן זוג.

היום את תפקיד השדכנית החליפו אתרי ההיכרויות הוירטואליים. מגוון אתרי ההיכרויות הקיימים כיום הוא עצום. תוכלו למצוא אתרי הכרויות לקהל הרחב, כמו גם אתרי הכרויות ספציפיים (למשל, אתר הכרויות ל הורות אחרת , אתר הכרויות ל חילופי זוגות , אתר הכרויות לנשים, אתר הכרויות לעשירים , אתר הכרויות לנשואים, אתר הכרויות לנכים והרשימה עוד ארוכה).

תחילה אנשים ראו בהכרות דרך אתר הכרויות כאיום לרומנטיקה. מציאת בן זוג ע"י חיפוש מתוך מאגר אנשים הופך זאת ל"קר" ו- "לא אמיתי". אדם שהכיר דרך אתר הכרויות נחשב כ"לא יוצלח". מאחר והוא לא מצליח להכיר בדרך ה"רגילה". אנשים שכן בחרו להיעזר באתר נאלצו להסתיר זאת מפני חבריהם, תוך חשש כי יהיו מושא ללעג.

למרות הרתיעה ההתחלתית מהטרנד החדשני, יותר ויותר אנשים רואים אתרי הכרויות דרך נוחה ולגיטימית להיכרויות (אם להכרות רצינית למטרת נישואין ואם הכרויות סקס )- "להכיר מהבית". העובדה כי ניתן להכיר מהבית, לשלב זאת עם יום עבודה מפרך ולא להלחם במקביל עם כמה אנשים על כל אדם אטרקטיבי שעובר, גרמה ליותר ויותר אנשים להירשם.

זמינותם של אלפי בני זוג פוטנציאלים, היכולת ליצור קשר ראשוני לא מחייב בעזרת הצ'אט או התכתבות וירטואלית, היכולת לראות תמונות עוד לפני המפגש הראשוני, כל אלה ועוד הופכים את אתרי ההיכרויות לאחת הדרכים הכי פופולאריות למציאת בן זוג.

כיום, הכרות דרך אתר הכרויות הפכה לאחת הדרכים השכיחות והפופולאריות להכרות בן זוג.

מאמרים נוספים

מי מקל על הגברים הנשואים - זוגיות

מי מקל על הגברים הנשואים

לא קל להיות גבר נשוי. אולי לא דמיינתם זאת כאשר התחתנתם, אבל בסוף החיים הופכים…

קרא עוד »

דברים שכיף לעשות בחורף - זוגיות

דברים שכיף לעשות בחורף

יש אנשים שאוהבים את הקיץ ויש אנשים שאוהבים את החורף. ויש גם אלו המוצאים את…

קרא עוד »

 ↑