העתקת תכנים בקידום אתרים

עסקים רבים קונים אתר חדש מחברה לבניית אתרים ומחפשים דרך מהירה למלא את האתר בתוכן. אתר ריק נראה נטוש, לא מושך קוראים וגם לא יופיע במקום טוב במנוע החיפוש של גוגל. מנוע החיפוש של גוגל שופט אתרים על פי כמות התוכן שבהם, הרלוונטיות לנושא וקצב עדכון התכנים. ישנם מנהלי אתרים שלא רוצים להשקיע בכתיבת תוכן מקורי לאתר ופונים לגנבת תוכן. קל מאוד להיכנס לאתר מתחרה ולהעתיק תוך כמה דקות את כול הכתבות במקום לכתוב תוכן מקורי.

ניתן למצוא תוכנות שיאתרו תכנים רלוונטיים ויעתיקו אותם לאתר בלי רמז למקור. גניבת תוכן נשמעת מאוד מפתה, והמחשבה על אתר מלא תוכן בשניות מיבא הרבה אנשים לעשות את הטעות הזאת.

התופעה הזאת הפכה להיות מאוד נפוצה ולכן המתכנתים של גוגל שמו קץ לחגיגה ושינו את האלגוריתם של מנוע החיפוש. כיום החיפוש של גוגל הולך ומשתכלל ומסוגל למצוא ולסמן אתרים בעלי תוכן גנוב. אתר אשר זוהה אצלו תוכן מועתק נענש ונשלח לעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש.

בקיצור, אם תגנבו תוכן במקום לעשות קידום אתרים איכותי תשלמו על כך במיקום האתר.

במקרה והתמונה הפוכה ומצאתם אתר בעל תכנים זהים לשלכם יש מה לעשות. דבר ראשון תבדקו שהתוכן מעותק באמת מילה במילה. מאמר דומה מאוד לשלכם אך שרובו או כולו לא זהה לחלוטין למאמר אצלכם לא נחשב למאמר מעותק. במקרה והתוכן הזה נכתב על ידי מישהו אחר פנו אליו בכדי לברר שאכן התוכן שלך הוא המקורי ולא נמכרו אותם מאמרים לשני האתרים.

בכדי לטעון שהתוכן מועתק חשוב להבהיר לגוגל שהתוכן המקורי הוא שלך. אם אתם עובדים עם חברת קידום אתרים שמספקת לכם את התוכן הם בדרך כלל ידעו איך לגרום לגוגל לזהות את התוכן המקורי אצלכם לפני שהמעתיקן מספיק לגנוב. גם בניית אתרים איכותית תעזור לגוגל לסרוק את האתר בקלות ולאתר את התוכן המקורי במהרה. אם מצאתם תוכן שלכם שהועתק אפשר לפנות לגוגל בבקשה לסילוק התוכן מעמודי החיפוש.

לוקח לנציגי גוגל כמה ימים בדרך כלל לברר את הנושא ולהחזיר תשובה.

מאמרים נוספים

צילום כנסים - פרסום ושיווק

צילום כנסים

מטרות שונות - דגשי צילום שונים בהתאם לאופי האירוע ומטרתו, כך צילומי וידאו צריכים להתאים…

קרא עוד »

איך לשפר את חווית המשתמש באתרי אינטרנט - פרסום ושיווק

איך לשפר את חווית המשתמש באתרי אינטרנט

בשנים האחרונות בעולם ההייטק יש חשיבות הולכת וגוברת לחוויית משתמש ברמה גבוהה. היום בעלי אתרים…

קרא עוד »

ניהול מדיה חברתית לעסקים- למצוא את המקדם המוצלח ביותר - פרסום ושיווק

ניהול מדיה חברתית לעסקים- למצוא את המקדם המוצלח ביותר

מהווה לי בעיה מבחינה כלכלית, היא אמרה לי מיתוג וחיזוק העסק יכולים לשפר את החשיפה…

קרא עוד »

שיטות לקידום אתרים - פרסום ושיווק

שיטות לקידום אתרים

מנוע החיפוש, העונה לשם "גוגל", השתלט על העולם. כל בעל עסק המכבד את עצמו מקים…

קרא עוד »

 ↑