חברת ניקיון בתל אביב

בתים ומשרדים

הסוג הראשון של שירות שמקובל לקבל לאחר פנייה לחברת ניקיון בתל אביב כולל ניקוי של סביבת מגורים ביתית וכן של משרדים קטנים. ניקוי בתים על ידי חברת ניקיון בתל אביב נחשב למקובל ונפוץ מאוד למשל בתקופות של לפני החגים, אבל יש גם ביקוש בתקופות אחרות. אנשים שעוברים לדירה חדשה, למשל, או כאלה שסיימו לשפץ את הבית יעדיפו פעמים רבות להקנות מראה נקי במיוחד, שניתן על ידי טיפול מקצועי. גם אחרי שמקבלים דירה בירושה, לפני מכירה דירה או באופן קבוע כאשר מדובר בבית של משפחה עסוקה מאוד מקובל לפנות לחברת ניקיון מתמחה.

משרדים קטנים נהוג לנקות ולטפח על ידי חברות ניקיון מקצועיות באופן קבוע, לעיתים אפילו יום יומי. לעיתים מזמין השירות יהיה בעל המשרד עצמו. לעיתים אחרות יהיה מזמין השירות גוף מסוים שמטפל בבנייני משרדים בשלמותם.

מתחמים ציבוריים וחניונים

ישנן חברות ניקיון שמתמחות לא רק בשירותי ניקוי לבתי או למשרד. חברות ניקיון מסוימות מעניקות שירותים מקצועיים של ניקוי במתמחים ציבוריים ובחניונים, במרכזים מסחריים גדולים וכדומה. ניקוי של חניונים, למשל, שכולל לעיתים התמודדות עם כתמים חריגים, שמן וכדומה, מצריך מכשור מתאים. כך גם הצורך לבצע ניקוי של משטחים גבוהים, ניקוי בניינים עתירי זכוכית וכן הלאה. ניקוי כבישים, גם הוא מצריך מיכון מתאים, זרנוקי מים מיוחדים, יכולת שטיפה בקיטור ועוד.

מאמרים נוספים

לשולחן שלי 4 פינות - בית

לשולחן שלי 4 פינות

המכנה המשותף לכל השולחנות בכל הצורות זה היכולת שלהם לכנס סביבם קבוצה של אנשים, בין…

קרא עוד »

סוגים של שערים חשמליים - בית

סוגים של שערים חשמליים

שערים חשמליים הם כיום חלק בלתי נפרד מהנוף האורבני הישראלי. אנו רואים אותם כמעט בכל…

קרא עוד »

 ↑