לשולחן שלי 4 פינות

המכנה המשותף לכל השולחנות בכל הצורות זה היכולת שלהם לכנס סביבם קבוצה של אנשים, בין אם לצורכי עסקים או לימודים או לצרכים משפחתיים. אם נתמקד במגזר העסקי נגלה כי ב-90 אחוז מהמקרים, שולחן ישיבות יהיה מרובע. הסיבה לכך לא קשורה לפנג שוואי או לקונספט כזה או אחר של ריהוט משרדי, אלא לעובדה כי בעסקים חשובה מאוד המסגרת. בעוד שבתא משפחתי או בחלל ציבורי כגן קאנטרי קלאב האווירה יותר משוחררת ונינוחה, הרי שבעסקים חושב מאוד לשמור על משמעת, תקנות וממוקדים במטרה. מעבר לצורה של השולחנות, יש גם משמעות לצבע ולחומר שמהם הם עשויים. בכל מה שקשור לעסקים, כל הסביבה משפיעה על ההחלטות ועל המסרים שאותם אנחנו מעוניינים לקדם ולהעביר למי שעמם אנו נפגשים.

עיצוב עסקי

כשם שיש מומחים לעיצוב הבית, לעיצוב גינות וכו', כך יש גם מומחים לעיצוב של סביבה משרדית ועסקית. מחקרים מתקדמים מוכיחים מעבר לכל ספק כי צבע וצורה של שולחן ישיבות יכולים להכריע גורל של עסקה. בעיקר בעידן של כפר גלובאלי שבו עושים עסקים עם אנשים מכל רחבי העולם, הרי שעיצוב ברוח מסוימת יכול השפיע על הצד שכנגד. כך למשל לקוחות מיפן ובכלל מהמזרח הרבה יותר רגישים לסוגיות של פנג שוואי. כאשר באים לרכוש ריהוט משרדי חשוב לא לחשוב רק על צבע השולחן, נוחיות הכסא וכו'. יש לקחת מכלול שלם של שיקולים בחשבון כגון תצורה, פריה ואווירה שכל הרהיטים יוצרים במרחב שבו הם מוצבים.

כיום כבר יש מגמות ומסלולים באקדמיות השונות לעיצוב ולאומנות שמתעסקים בתכנון עבור המגזר העסקי. המודעות של בעלי העסקים לנושא מאפשרת להציע ליותר ויותר ארגונים את השירות של עיצוב עסקי של הרהיטים. לאור העובדה שבאמריקה הרוב המכריע של הארגונים הגדולים כבר נוהגים לעצב רק עם מומחים בתחום, סביר להניח שבמוקדם או במאוחר נראה מגמה דומה גם פה בארץ.

מאמרים נוספים

חברת ניקיון בתל אביב - בית

חברת ניקיון בתל אביב

בתים ומשרדים הסוג הראשון של שירות שמקובל לקבל לאחר פנייה לחברת ניקיון בתל אביב כולל…

קרא עוד »

סוגים של שערים חשמליים - בית

סוגים של שערים חשמליים

שערים חשמליים הם כיום חלק בלתי נפרד מהנוף האורבני הישראלי. אנו רואים אותם כמעט בכל…

קרא עוד »

 ↑