שיטות לקידום אתרים

מנוע החיפוש, העונה לשם "גוגל", השתלט על העולם. כל בעל עסק המכבד את עצמו מקים אתר לצורך קידום ובניית העסק שלו. אם אתה לא שם אתה לא קיים.

בניית אתרים באופן עצמאי על ידי בעל העסק אופיינית יותר לעסקים קטנים, אף שאינה מומלצת, היות ואותם אתרים צפויים שלא להתפרסם ולהידחק מטה ברשימת החיפוש של המנוע המהולל, לרבות ב"גוגל". אז איך מצליחה לפתוח עסק, לבנות אתר, לשווק את עצמך ולזכות בסיכוי להקלקה על שם העסק שלך בכל זאת?

חלק מהעסקים נוטים להשתמש עדיין בשיטה הוותיקה, והמעט מיושנת, אם יורשה לי לומר, ומקדמים את האתרים שבבעלותם באמצעות פרסום בעיתון המקומי, על גבי לוח המודעות, המיועד לכך.

רוב העסקים דואגים לפרסם את עצמם באמצעות השארת חותם ופרטי העסק במדריך "דפי זהב", ואף סביר שקידום זה יפנה לחלק נרחב מקהל הלקוחות אליהם ישאפו להגיע. מסקירה אישית שביצעתי בנושא, עדיין קיימים בעלי עסקים המקווים לפרסום וקידום אתר שברשותם על ידי מה שנקרא , שיטת "מפה לאוזן", או "חבר מביא חבר" והמלצות בין אישיות, אני מכנה את השיטה הזו : "שיטת מצליח", אם תסלחו לי על חוסר הטקט. אם סלחתם לי וניתן להמשיך לדון בעניין לשמו התכנסנו היום, ארחיב ואכתוב כי בכל הנוגע לנושא קידום אתרים אין זה המקום לחובבנים ומתחילים.

על מנת להעלות מכירות לעסק, לפנות לקהל לקוחות רב וגדול ככל האפשר, ולשם כך הפרסום באינטרנט הכרחי, כל שכן, הפרסום במנוע החיפוש ב"גוגל”, כפי שציינתי לעיל. לצורך קידום אתרים משמעותי ולאורך זמן מומלץ לכתוב מאמרים בנושא האתר או העסק אותו אתם מקדמים. תוכן מקצועי והעלאתו לרשת מביא לחשיפה גדולה במנוע החיפוש באופן טבעי, דהיינו, קידום אתרים אורגני.

ניקח לדוגמה נושא של קידום אתרים ובניית אתרים בהם התחרות גבוהה יחסית, וקיים ניסיון לפנות אל נתח שוק רחב, אך מוגדר מאוד, כמו ב בניית אתרי הכרות , מכוון שהתחרות גבוהה, יש היצע גדול, ולא ניתן להסיק באופן ודאי כי הביקוש הוא בהתאם, אף שסביר להניח כי הוא הולך וגדל, יש צורך לבצע סקר שוק פרטני, לסקור את כל החברות המוכרות ל בניית אתרים ובכלל זה, חברות המתמחות ב בניית אתרי הכרות ולוודא שנתתם לעסק שלכם אנשי מקצוע מתאימים לשם קידום אתרים ואתם בעניינים.

לסיכום, אין דבר כזה מנת יתר של פרסום בעולם האינטרנטי, חשיבות בניית האתרים באופן המקצועי ביותר, קידום אתרים בגוגל ויצירת עניין באתרכם, הולך ונעשה משמעותי עוד יותר , ככל שמקומו של האינטרנט יתגבר בעולמנו.

מאמרים נוספים

ניהול מדיה חברתית לעסקים- למצוא את המקדם המוצלח ביותר - פרסום ושיווק

ניהול מדיה חברתית לעסקים- למצוא את המקדם המוצלח ביותר

מהווה לי בעיה מבחינה כלכלית, היא אמרה לי מיתוג וחיזוק העסק יכולים לשפר את החשיפה…

קרא עוד »

העתקת תכנים בקידום אתרים - פרסום ושיווק

העתקת תכנים בקידום אתרים

עסקים רבים קונים אתר חדש מחברה לבניית אתרים ומחפשים דרך מהירה למלא את האתר בתוכן.…

קרא עוד »

צילום כנסים - פרסום ושיווק

צילום כנסים

מטרות שונות - דגשי צילום שונים בהתאם לאופי האירוע ומטרתו, כך צילומי וידאו צריכים להתאים…

קרא עוד »

איך לשפר את חווית המשתמש באתרי אינטרנט - פרסום ושיווק

איך לשפר את חווית המשתמש באתרי אינטרנט

בשנים האחרונות בעולם ההייטק יש חשיבות הולכת וגוברת לחוויית משתמש ברמה גבוהה. היום בעלי אתרים…

קרא עוד »

 ↑